Pidpa als bedrijf

Aantal winningen en watertorens van Pidpa in 2022

Overzicht cijfers Pidpa 2022

Duurzaamheid als 'leitmotiv'

Certificaat Greenkey Hidrodoe 2022Pidpa ontving in 2021, als één van de eerste bedrijven in de provincie Antwerpen, het Unitar charter SDG Pioneer (uitgereikt door Cifal Flanders en de UN) omdat we 3 opeenvolgende jaren rond elk van de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen minstens 1 actie hadden gerealiseerd.

In 2022 en 2023 zetten we de verdere transformatie naar een duurzaam bedrijf dat de SDG’s implementeert in de bedrijfsvoering verder en gaan we voor een erkenning als SDG champion. Hiervoor werd een project ingediend om Hidrodoe maximaal circulair te maken (aandacht voor circulariteit inzake energie, water en materialen).
In 2022 kregen wij, na een grondige externe audit van onze bedrijfsprocessen, het ISO 14001-certificaat.

Op 30 januari 2023 ontving Hidrodoe voor de 12e opeenvolgende keer het Green Key certificaat – het belangrijkste internationaal duurzaamheidskeurmerk voor toeristische bedrijven die duurzaamheid in woord en daad omzetten.